ללירון יומהולדת

מזל טוב

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

טוב שמישהו עוקב, לא היה לי מושג.
דני, זה לא ציני, אני באמת מודה לך על כל האינפו הזה, כפי שקוראים לו בחוגים הקרובים.
ויומולדת שמח ללירונת היקרה כמובן.

Dan Golan אמר/ה...

אורי
תודה

המעקב הצמוד אחרי הרוכבים בהרים
מאפשר לי לפנטז שאני גם שם
באופן וירטואלי לפחות

בהבט נוסף
בהכירי את הנפשות הפועלות
את הסקרנות הבלתי נגמרת
הנכונות שלהם להרפתקאות מאומצות
הבטחון העצמי שנובע מיכולת ומנסיון שנצבר עוד בצעירותם
מביא אותי להפנות את האנרגיה החרדתית
לכיוון קונסטרוקטיבי
של מעקב צמוד
ואיסוף מידע בנוגע לציר
רוב המידע על המשך הציר נשלח אליהם
כתוצר לוואי גם אתם נהנים מהאינפו

דן

אנונימי אמר/ה...

רק תמשיך עם ה"אינפו הזה" כמו שאורי והחוגים הקרובים קוראים לכך. תודה
וברכות ללירון

אנונימי אמר/ה...

ברכות ללירונת החמודה. גם אני מצטרפת לכותבים, דני יישר כוח ותמשיך, זה נותן לנו הרבה כוח ומידע פנטסטי. חוי

רות דרדיקמן אמר/ה...

לא ידעתי שללירון יש (היה) יומולדת. מתי, בעצם? כן, כן המעקב והליווי של הרוכבים בעזרת חריצותו-התמדתו--נחישותו של דני מאפשר לנו לחוות משהו מן החוויות שלהם הם - זה די לא יאמן. אני כל פעם מצטמררת מחדש.
דני, אני אמשיך להתקשר אתך, כדי
ש"תנחם" אותי - אתה נהדר גם בזה. תודה.